Потрібен сайт? Є питання ? Зв'яжіться з нами

Всі питання, як індивідуальні, так і корпоративні, ви можете задати і вирішити будь-яким зручним способом. Напишіть нам, зателефонуйте або давайте домовимося про особисту зустріч.

Зв'язатися з намиВсі послуги

Поширені запитання

Як потрапити в топ-10 google?

Щоб досягти вершини Google, знадобиться::

  1. грамотно підбирати ключові слова, які дозволять розкрутити ваш ресурс, зробити його цікавим для потенційних клієнтів. Важливо розуміти, що дані слова повинні вибиратися відповідно до основної кількості запитів;
  2. відмінна внутрішня оптимізація, яка є основою сучасного SEO. Ключові слова повинні бути поміщені в теги, за типом мета теги, теги заголовок, змісту, title;
  3. оригінальний, унікальний, цікавий і корисний контент – це відмінний шанс швидко опинитися в топі. Дубльований контент або ж крадений, навіть за умови, що він відмінно оптимізований, не дасть такого ефекту, як свій оригінальний контент. Крім того, навіть самий оригінальний контент необхідно згодом оновлювати, щоб уникнути нерелевантності сайту. Такі оновлення заохочуються Google;
  4. наявність зовнішніх посилань. Велика кількість посилань, які перенаправляють на ваш ресурс, буде свідчити тільки про його популярності. Важливо, щоб посилання повністю були тематичними. Це необхідно при пошукової оптимізації.
Скільки коштує зробити сайт?

Вартість сайту і інтернет магазину можна вирахувати тільки тоді, коли чітко маєш уявлення з яких складових збирається сайт, які будуть виконуватися етапи роботи. Оскільки вартість web сайту безпосередньо залежить від обсягу роботи, яку виконуватиме фахівець. Кожен обсяг робіт виконується за якийсь певний час, який має свою вартість.

Список складових сайту і етапів роботи над ним, які впливають на ціну сайту: домен; хостінг; дизайн; верстка; втілення в життя або імплементація; програмування; перевірка функціонування сайту.

Бізнес портал "під ключ" ціна?

Порталом називають сайт, який складається з великої кількості інтерактивних сервісів. Новинна стрічка, пошук, можливість коментування, голосування, форуми і т.п. – всі ці компоненти працюють в рамках одного ресурсу і, в залежності від того, наскільки багато на ньому зібрано цікавої та корисної інформації, зростає популярність порталу.

Створення порталу є індивідуальним процесом, адже для кожного конкретного клієнта ми підбираємо найоптимальніший варіант, який дасть високу відвідуваність.

Вартість Бізнес Порталу стартує від 

500$

Вартість інтернет магазину?

Перелік факторів, які впливають на вартість створення інтернет-магазину:

  1. Вибір підрядника – веб-агентства, фрілансерів, самостійне створення інтернет-магазину.
  2. Вартість хостингу.
  3. Вартість доменного імені.
  4. Вибір системи управління контентом (CMS).
  5. Вибір дизайну – унікальний або шаблонний.
  6. Вартість верстки.
  7. Вартість створення прототипу.
  8. Вартість додаткових робіт.
  9. Вартість наповнення контентом.
  10. Вартість просування інтернет-магазину.

Насправді цих пунктів може бути значно більше. Все залежить від ваших побажань щодо кінцевого результату.

Вартість Інтернет Магазину стартує від 

400$

 

Хочу розкрутити бренд. Як?

Бренд – відома торгова марка, що представляє запитаний на ринку продукт.

Висока конкуренція в багатьох сферах торгівлі та виробництва створює значні труднощі для підприємців-початківців з просування товарів та послуг.

Створіть образ, що запам’ятовується

Для початку потрібно створити образ, що запам’ятовується, за допомогою якого покупець зміг би виділити вашу продукцію із загальної маси аналогічних товарів.

Заклики Coca-cola «Утамуй свою спрагу!» або Snickers «Не гальмуй, сникерсни!» щодня віщають з екранів ТБ. Ці бренди вибрали для себе молодіжну аудиторію. У рекламних роликах дані продукти завжди представляються в спраглих і зголоднілих молодіжних компаніях.

Автомобілі BMW вражають елегантністю, швидкістю і зручністю в управлінні – обраний компанією девіз повністю відповідає цим критеріям: «Sheer Driving Pleasure» – «За кермом із задоволенням».

Таким чином, стає зрозумілим, що кампанія по просуванню бренду будується на ідеї і образі.

Визначте бажання споживачів

Починаючи кампанію по розкрутці торгової марки, слід визначити, на що чекають покупці вашої продукції, які їх бажання можна обіграти, щоб потрапити в точку, привернути пильну увагу до продукції, змусити заговорити про неї в середовищі споживачів.

Допоможуть соцопитування і співбесіди з людьми, які є вашими потенційними покупцями. Вивчення їх звичок, поведінкових якостей допоможуть вибудувати певну концепцію, яка в подальшому буде використовуватися при побудові рекламної кампанії. Проявляйте фантазію, аналізуйте товари і дії ваших конкурентів, визначте, на яких якостях продукції ще не акцентувалася увага в їхній рекламі.

Тут вам надається широке поле для творчості – в процесі «мозкового штурму» часто народжуються чудові ідеї і пропозиції, здатні «зачепити» споживача. Уточніть, яким способом приваблюють покупців ваші конкуренти, постарайтеся зробити свій слоган коротким і точним, і сміливо втілюйте в життя свої кращі пропозиції. Розробіть символіку компанії – це буде сприяти візуальному запам’ятовуванню вашої торгової марки.

Стратегія просування бренду на ринку

Оцініть обстановку в своєму ринковому сегменті і в регіоні, проаналізуйте можливості конкурентів, якість їх продукції, визначте їх проблемні місця – на цьому можна створити рекламну кампанію, підкреслюючи, що ваша продукція позбавлена подібних недоліків. Далі по порядку:

  • Попрацюйте з пресою, особливо з найбільш впливовими і читаними виданнями. Опублікуйте якісну статтю про свою компанію і вироблений товар. Дана стаття потрапить в поле зору інтернет видань і дрібніших ЗМІ. Після того як процес «піде», можете створити «шум» про те, що стався витік інформації про вашу новітньої продукції.
  • Запустіть свій слоган – він повинен бути помітним і точним. Новітні рекламні рекомендації сьогодні допускають, з метою створення максимального ефекту, використання виразів «на грані цензури».
  • Використовуйте класичні методи маркетингу – розсилки, буклети, промо-акції, знижки і подарунки, сувеніри, фірмові футболки та ін. – все це сприяє впізнаваності вашої продукції. Намагайтеся дотримуватися міри – нав’язливість може послужити не на вашу користь.
  • Беріть участь в тематичних конференціях, інтернет-форумах. Все це сприяє поширенню інформації про ваш продукт і формування цільової аудиторії.

Приступаючи до розкручування власного бренду, проявляйте креативність і цілеспрямованість. Ми впевнені, що наполегливість у досягненні мети і творче ставлення до справи обов’язково приведуть вас до успіху!

Чому гальмує мій сайт?

Умовно розділимо гальмування сайту на проблеми з програмною і апаратною частиною. До першої категорії відносяться занадто великі зображення і інший важкий контент, старе ПО, не настроєне кешування і багато іншого. Другий «пакет» проблем – невідповідне і слабке залізо. Цілком можливо, що тариф хостингу, який ви замовляли ще на старті вашого інтернет-проекту, вже не справляється з вашими потребами. Відвідувачів стало більше, сам сайт став масивніше і важче, а послуга хостингу залишилася тією ж.

Навіщо мені семантичне ядро?

Семантичне ядро сайту – це список ключових запитів, які розбиті по групах. Кожна група запитів прив’язана до станиці сайту, яка максимально підходить за змістом. Для порівняння уявімо, що сайт – це великий продуктовий супер-маркет. Всі товари, які продаються в цьому магазині, є ключовими запитами. А відділи магазину є цільовими сторінками.

Як перенести сайт до іншого хостера?

Про те, як перенести сайт на інший WEB сервер (Змінити хостинг) ви можете прочитати в цій статті нашого блогу. Ми постаралися максимально детально описати сам процес, крок за кроком.

Що таке HTTPS? Навіщо це мені?

HTTPS (від англ. HyperText Transfer Protocol Secure — безпечний протокол передачі гіпертексту) – це розширення протоколу HTTP, що підтримує шифрування за допомогою криптографічних протоколів SSL і TLS.

Чим відрізняються HTTP від HTTPS

  • HTTPS не є окремим протоколом передачі даних, а являє собою розширення протоколу HTTP з надбудовою шифрування;
  • передавані по протоколу HTTP дані не захищені, HTTPS забезпечує конфіденційність інформації шляхом її шифрування;
  • HTTP використовує порт 80, HTTPS – порт 443.

Використання HTTPS

Забезпечення безпечної передачі даних необхідно на сайтах, де вводиться і передається конфіденційна інформація (особисті дані користувачів, деталі доступу, реквізити платіжних карт) – на будь-яких сайтах з авторизацією, взаємодією з платіжними системами, поштовими сервісами. Шифрування таких даних дозволить запобігти їх отримання і використання третіми особами.

Для реалізації передачі даних за допомогою HTTPS на веб сервері, що обробляє запити від клієнтів, повинен бути встановлений спеціальний SSL-сертифікат. Є сертифікати, що захищають тільки один домен. А є сертифікати, які забезпечують захист інформації на всіх піддоменах, і це Wildcard SSL. Також, коли ви вирішили створити серйозний бізнес-проект, то, ймовірно, вам знадобиться TrueBusinessID with EV сертифікат, що забезпечує вищий рівень безпеки вашого домену і додає зелений рядок у вікні браузера. Шифрування відбувається у обидві сторони – як даних, отриманих клієнтом, так і даних, відправлених на сервер.

Наявність SSL-сертифіката є одним з факторів ранжирування Google, тому перехід на протокол HTTPS підвищує позиції в пошуковій видачі Google.

Як створити E-mail розсилку?

Про те, як створити E-mail розсилку, ви можете прочитати в цій статті нашого блогу. Ми постаралися максимально детально описати сам процес, крок за кроком.

Готові втілити свої ідеї?

Ми завжди готові допомогти вам!
Маю Ідею